Αντώνης Ρέμος: Το ίνδαλμα που νιώθει υπερήφανο για τον σφαγέα των Ελλήνων!


Συνέντευξη στην τουρκική εφημερίδα Hurriyet έδωσε στις 17.09.2016 ο γνωστός ελληνόφωνος και ελληνόνυμος τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος. Ο γνωστός καλλιτέχνης μίλησε μεταξύ άλλων για την καταγωγή του από το Αϊβαλί, τον Κεμάλ Ατατούρκ και τον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, καθώς και για τις κινήσεις του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη για την ανάδειξη της οικίας του Κεμάλ.

Κεμάλ Ατατούρκ
«Δεν είμαι μόνο συμπολίτης, αλλά και συγχωριανός του. Ξέρετε το σπίτι του Ατατουρκ στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει όμως και το σπίτι στο οποίο γεννήθηκε, σε ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη, τον Λαγκαδά. Από εκεί είναι η οικογένειά μου. Είμαστε πολύ περήφανοι που στο χωριό μας γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους ηγέτες του κόσμου» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Αντώνης Ρέμος.

Τα κοινά σημεία Ελλήνων και Τούρκων

«Πρέπει να διαφυλάξουμε αυτή την κληρονομιά και τις κοινές αναμνήσεις που μας ενώνουν με τον τουρκικό λαό. Όχι μόνο οι Τούρκοι, αλλά και εμείς. Γιατί δεν καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι -και- για εμάς»;

Για το σπίτι του Κεμάλ και τον Γιάννη Μπουτάρη
«Ο δήμαρχος είναι επιχειρηματίας, βλέπει μπροστά και αγαπά πραγματικά την πόλη του. Και καταλαβαίνει ότι το μνημείο [το σπίτι] δεν είναι σημαντικό μόνο για τους Τούρκους, αλλά και για εμάς».

Για τις τουρκικές του ρίζες
«Η οικογένειά μου ήρθε από το Αϊβαλί. Το αίμα μου είναι από αυτά τα χώματα, αυτά τα μέρη. Μοιάζετε με μένα, η συμπεριφορά σας είναι σαν τη δική μου, το χαμόγελό σας είναι σαν το χαμόγελό μου, θυμώνετε όπως και εγώ. Εγώ ήρθα για πρώτη φορά στην Τουρκία με τους σεισμούς του ’99. Έκτοτε έρχομαι κάθε χρόνο».



Παρακάτω ορισμένες φωτογραφίες για τις οποίες ο κύριος Ρέμος οφείλει να μας πει αν νιώθει εξίσου υπερήφανος:









Πηγή φωτογραφιών: Ελλάδα ΜΟΥ

Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes