Καλώς ήλθατε στο τάγμα των ανεγκέφαλων...


«Θα κοιτάξω να σε τρελάνω και να εθιστείς με πολιτικές ιδεολογίες για να σε εγκλωβίσω και να γίνεις στρατιώτης στο δικό μου τάγμα ανεγκέφαλων.»
«Θα κοιτάξω να σε τρελάνω και να εθιστείς με θρησκευτικές εμμονές για να σε εγκλωβίσω και να γίνεις στρατιώτης στο δικό μου τάγμα ανεγκέφαλων.»

«Θα κοιτάξω να σε τρελάνω και να εθιστείς με ποδοσφαιρικές ιδεοληψίες για να σε εγκλωβίσω και να γίνεις στρατιώτης στο δικό μου τάγμα ανεγκέφαλων.»
«Θα κοιτάξω να σε τρελάνω και να εθιστείς με ρατσιστικές ιδεοληψίες για να σε εγκλωβίσω και να γίνεις στρατιώτης στο δικό μου τάγμα ανεγκέφαλων.»
«Θα κοιτάξω να σε τρελάνω και να εθιστείς στις ουσίες και στο σεξ για να σε εγκλωβίσω και να γίνεις στρατιώτης στο δικό μου τάγμα ανεγκέφαλων.»

Ένας αέναος πόλεμος για το μυαλό μας κι ακολούθως για την τσέπη μας... από αρχαία συστήματα εξουσίας κι εκμετάλλευσης με μοναδικό σκοπό να μας εντάξουν σε συγκεκριμένα κλουβιά ώστε να μας χρησιμοποιούν ως στρατιωτάκια ή να μας ληστεύουν συστηματικά και μάλιστα με τη δική μας θέληση. 
Κι αλίμονο σ' αυτόν που θα θέσει σε αμφισβήτηση το κλουβί μας και θα μας μιλήσει για τη ζωή εκτός φυλακής. 
Θα τον κατασπαράξουμε για να μην αποδειχτεί ποτέ ...πόσο βαθιά ηλίθιοι, πόσοι ρηχοί, άμυαλοι, εγωιστές κι επικίνδυνοι είμαστε όλοι μας.




Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes